Söndag

2011-02-27  18:22:57  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Har inte haft lust att blogga i helgen faktiskt. Har umgåtts med min babe en hel del ;)

I fredags kom han hem till mig. Vi lagade jättegod mat som innehöll nudlar, kyckling, räkor och en riktigt god sås! Mumsigt! Vi blev så otroligt mätta så vi la oss i sängen och kollade på film :) Sen var det dags för fika. Den lilla överraskningen jag hade var en prinsesstårta :) (Han fyllde ju år dagen efter sen så vi firade lite iförväg) Han blev glad! På tårtan stod det: Grattis älskling, 26 år! Bilder får ni se en annan gång ;) Det blev iallafall en riktigt lyckad kväll!

Igår fyllde han år, då åkte jag hem till honom och vi myste framför tvn med chips och godis. Hade inte han jobbat idag så hade vi såklart gått ut och firat honom men icke. Han hade ju födelsedagsfest förra helgen, väldigt lyckat var det :)

Och idag har vi umgåtts ännu mer, har dock inte gjort så mycket mer än sett på en film och tagit det lugnt. Ikväll blir det Solsidan med min babe och hans rumskompis Martin :) Trevlans! Sen sover jag här och åker hem imorgon!

Innan jag avslutar detta så vill jag passa på att gratta min älskade bror som fyller 23 år idag! Grattis Niclas! :)

Nu ska jag lyssna lite på musik. Puss

Kommentarer
Skrivet av: josefine

glöm inte det där med att ta det lugnt!! eheh så ni hinner sakna varandra

DATUM: 2011-02-27 KLOCKSLAG: 18:49:14
URL: http://d

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0