Torsdag

2011-02-24  11:08:25  Allmänt  Kommentarer (1)

Hej!

Den senaste veckan har det hänt väldigt mycket. Kan berätta lite kort. I fredags träffade jag Jojje för första gången på flera veckor. Vi fann varandra igen. Är så himla glad för det! Sen i fredags har vi setts till och från och vi har det underbart ihop!

Finns dock en patetisk jävel som försökte förstöra för en stund, men hon lyckades inte. FAIL! Idiot säger jag bara. Usch. Vi är starkare än så, så vi stryker ett sträck över det.

I helgen ska han och jag umgås. Imorgon kommer han hem till mig, vi ska laga middag och eftersom att han fyller år på lördag så har jag en liten överraskning till honom :) Hoppas att han blir glad!

Skriver så fort jag får tillgång till dator :) Puss


Jag älskar dig


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Oj vem var den jäveln? O_o

DATUM: 2011-02-25 KLOCKSLAG: 01:01:24

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0