Torsdag

2011-02-03  13:57:35  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag är det en städdag för mig. Har städat här hemma hos pappa och om ett par timmar åker jag till min mor och hjälper henne att städa. Har ju inte så mycket bättre för mig, haha :) Som tur är hjälper min älskade syster mig med allt. Skönt att hon äntligen är hemma från Holland. Är så glad!

Nu sitter vi och lyssnar på musik och väntar på att golvet ska torka, sen ska vi ner och fixa golvet på nedervåningen. I helgen är det melodifestivalen och som vanligt träffas vi hemma hos mamma, dricker lite vin och ser på det tillsammans. Mys!

Uppdaterar när jag har tid och tillgång till dator! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0