Godnatt!

2011-01-03  03:10:14  Paris 2010  Kommentarer (2)

Hejsan. Vill bara skriva ett kort litet inlägg innan jag går och sover. Älsklingen ligger redan och sover, sen typ två timmar tillbaks. Stackarn, han ska upp och jobba tidigt. Själv är jag inte allt för trött, sjukt egentligen. Man brukar ju bli trött när man reser. Känner nu iallafall att jag kan somna om jag lägger mig i sängen. Därför säger jag godnatt nu så skriver jag imorgon. Ska sova ut rejäääält!

Godnatt! ♥


Notre Dame

Eiffeltornet

PS. Bilderna är tagna med telefonen, varav inte så bra kvalité. Så fort jag fixar sladden till min systemkamera så kommer det riktigt bra bilder! ;) ♥


Kommentarer
Skrivet av: frida

fin blogg :)

DATUM: 2011-01-03 KLOCKSLAG: 11:40:44
URL: http://fridalejon.blogg.se/
Skrivet av: Carolin

Pappa friade till sin fru längst upp i Eiffeltornet, gulligt va? :D

DATUM: 2011-01-09 KLOCKSLAG: 13:09:09
URL: http://carolineosterberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0