Jag mår skit

2011-01-17  12:54:13  Allmänt  Kommentarer (1)
Önskar att jag kunde gå tillbaka en vecka, då allt var perfekt. Idag är allt sämst. Tänker inte nämna allt, men dels så vet inte Jojje om han vill vara tillsammans med mig längre. Det kom som en chock, så jag är helt förstörd. Det enda jag kan göra just nu är att vänta. Och det är så jävla jobbigt. Har ont i magen konstant, tårarna kommer lite då och då (helt plötsligt) och jag är så jäkla orolig hela tiden.

Väntar, väntar och väntar..

Kommentarer
Skrivet av: josefine

tror att det tyvärr lätt blir så om man umgås för mycket innan man haft tid att lära känna varandra ordentligt, vet hur det känns att sakna varandra osv. det blir lätt för vardagligt och då är det lätt att tröttna :/

du brukar ju halvt om halvt "flytta hem" till den kille du har, menar absolut inget dåligt i det, men i början är det ju bara bra för förhållandet att få ha avstånd och känna att man saknar varandra :)

DATUM: 2011-01-17 KLOCKSLAG: 17:25:25
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0