Längtan efter framtiden

2011-01-03  14:39:13  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej!

Älsklingen är på jobbet och jag sitter hemma hos honom just nu och söker jobb!

Jag vet inte vad det är med mig just nu men jag har börjat längta väääldigt mycket efter en liten bebis. Jag är bara 19 år. Hmm. Många runt omkring mig får bebisar just nu och jag blir så sugen. Har ju sagt tidigare att jag och pojkvännen pratar väldigt mycket om framtiden och så. Så jag var tvungen att ta upp dethär och frågade hur han ser på saken med barn. Han säger att vi är för unga och det håller jag med om, men att han vill ha en liten bebis han med. Åh jag längtar tills några år framöver! Haha. MEN, råkar jag bli gravid så kan jag inte göra abort. Det går inte. Det går bara inte.

Jag är ung, det är jag. Men jag vill inte vara det längre, känns som att jag har gjort mitt. Jag är redo att bli vuxen. Lite kul att jag som 19 åring är redo för det men inte pojkvännen som är 25, haha!

Bild lånad från Google

Kommentarer
Skrivet av: Carolin

Det är riktigt gulligt med bebis! Du hade blivit en bra mamma =) det vet jag! Sen det om abort, du är precis som mig, abort kommer inte ens fram som en bild i hjärnan. Vuxna tror att det hjälper, mn psykiskt så förstör det ens liv. Usch, kan inte komma mig på tanken att döda en oskyldig bebis =(

DATUM: 2011-01-09 KLOCKSLAG: 13:07:33
URL: http://carolineosterberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0