Söndag

2011-01-16  19:24:42  Allmänt  Kommentarer (0)
Hallå i stugan...

I helgen har jag bara tagit det lugnt. Igår åkte jag hem för första gången på väldigt länge, har sovit hemma inatt och det känns så jäkla tomt. Älsklingen och jag har bestämt oss för att ta lite avstånd ifrån varandra, så man hinner sakna varann. Vi har dock insett att vi saknar varandra redan nu, men vi ska ändå inte ses på ett par dagar nu.

Idag har jag haft det jättetråkigt. Vaknade sent, åt lunch, kollade på tv, tog en promenad med hunden, badade hunden, klippte hunden, kollade på tv igen, bakade kladdkaksmuffins, lagade middag, åt middag, löste lite korsord (tantvarning!) och nu sitter jag här. Om 35 minuter börjar äntligen Solsidan, har längtat galet mycket! :)

Har inga planer framöver, tar allt som det kommer. Hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0