Update

2011-01-10  16:37:25  Allmänt  Kommentarer (0)

Tyvärr så kan jag inte lägga upp fler bilder just nu. Måste antingen fixa internet till min dator eller föra över bilderna till älsklingen dator. Men har ingen sladd här så det går inte. Men vi ska försöka få igång internet på min dator, annars får jag helt enkelt åka och hämta sladden hos pappa någon dag.

Älsklingen kommer hem från jobbet snart. Stackarn, han fick inte vara ledig idag :( Så nu mår han mycket sämre än vad han gjorde när han åkte till jobbet imorse. Men imorgon får han vara hemma! När han kommer så ska vi lägga oss i sängen och se på Pelle Svanslös, julkalendern.

Mys!! Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0