2011-07-31  18:39:56  Allmänt  Kommentarer (3)
Helluuu!

Inte länge sen jag skrev men ville bara skriva att jag redan nu mår mycket bättre :) Yaaay! Har suttit och läst i ett par timmar, kollat på tv och halvsovit lite i fotöljen. Insåg också för en halvtimme sen att våran frys hade gått sönder så jag var tvungen att tömma den och gå över till grannen och låna hennes frys, jobbigt..

Kvällen kommer bestå av middag, lite mer läsning, film kl 21.00 och sen får vi se om jag är tillräckligt trött för att sova. Kanske kollar lite på datan innan jag går och lägger mig.

Saknar min älskling redan :( Får träffa han på onsdag igen :)

Kommentarer
Skrivet av: Frida

Hoppas att du får en bra söndagkväll :D kram <3

DATUM: 2011-07-31 KLOCKSLAG: 19:22:07
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Skrivet av: Cindy

SVERIGES ROLIGASTE OCH COOLASTE BLOGG!



HTTP://EPICFAIIL.SE



EN TJEJ MED SJUKT COOL STIL OCH UNDERBAR HUMOR <3 SVERIGES STÖRSTA "EMO" BLOGG DESSUTOM!

DATUM: 2011-07-31 KLOCKSLAG: 19:23:52
Skrivet av: F

Alla grannar borde ha en egen kombinationskristus!

DATUM: 2011-07-31 KLOCKSLAG: 19:30:26
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0