Födelsedagspresent!

2011-07-25  13:00:26  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Kunde inte somna förrän efter 4 imorse så är sjukt trött idag :( Vet inte varför men sov jätteoroligt inatt. Idag kommer Natalie hit, vi ska kanske gå till badet senare idag och bada ;) Får se hur vi gör med det! Imorgon ska hon med mig till Bagarmossen, ska låsa upp min iPhone :)

På lördag så fyller min pappa 48 år! :) Vi ska ha lite gäster här hemma och äntligen har jag haft tur med att hitta en passande present till honom, i tid! Är så svårt med presenter tycker jag. Pappa gillar vin och därför har jag beställt hem en sånhär:


Champagne cooler heter den.
Man kyler ner vin, champagne och ja.. allt i flaskor i princip!
Tycker den är riktigt fin faktiskt :) Innan man fryser ner den så kan man dekorera den med blommor, blad, bär eller vadsomhelst! Hoppas att han blir glad!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0