Fredag!

2011-06-17  11:04:05  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuu!

Är på jättebra humör idag, vet dock inte varför. Hann iallafall vakna innan väckarklockan ringde och det duger för min del ;) Hatar väckarklockor!

Om ett tag så ska jag hoppa in i duschen och kanske sminka mig lite.. Runt 3 ska jag åka in till stan o möta en vän och sen vid 5 så ska jag och Bea, som sagt, gå på bolaget och sen föra lite! ;) Sen bli sminkade!! SKa bli kul! Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran!

Får se om det är fler som hänger med ut ikväll, blir ju mycket roligare då! :) Men... vad ska jag ha på mig?? ♥

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

VI KOMMER HA KUL! :) ska oxå ta me kameran ;I)<3

DATUM: 2011-06-17 KLOCKSLAG: 13:52:38
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0