Gästblogg av Simon

2011-06-28  22:06:12  Allmänt  Kommentarer (0)
Jenna vet inte vad hon ska skriva så hon gav över ansvaret på mig :D (Like) inte för att jag någonsin bloggat förut men okej here comes nothing ;) Min Jenna är Sjukt söt vill jag bara börja med, med det sagt så kan jag fortsätta med att säga att jag haft en bra dag :D haha what about that, master blogger inc<--- nää men endå :) någon gång ska ju vara första eller hur :) Vad kan man mera säga? vädret var fint :) vi satt på ett litet trevligt fik på eriksbergsgatan inne i stan och käkade, det var gott :)... Nu på onsdag(imorn) så åker Jenna och jag upp till mitt landställe för lite mys, hela släkten kommer vara där, Nice! det var allt från mig det. Piece out! //Simon

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0