Hemma

2011-06-07  17:43:31  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Kom hem från jobbet för 40 minuter sen men har varit ute med hunden och har suttit ute på altanen en stund. Men nu sitter jag i fotöljen och kollar på tv och tar det lugnt.

Gick riktigt bra på jobbet idag, fick stå i disken en liten stund på morgonen, skära lite grönsaker, portionera upp mat till militärerna osv. Ska kanske få mer jobb där i veckan, får se hur det blir :)

Längtar tills på fredag. Några kompisar ska komma hit och grilla då :) Ska bli kul!

Nu ska jag börja med middagen. Vet dock inte vad jag ska äta men jag hittar nog något som jag kan slänga ihop. Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0