Midsommar

2011-06-25  15:53:29  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj! Nu är jag hemma hos Simon, har varit här i några timmar men har segat som fan. Blev väldigt mycket dricka igår så idag är jag faktiskt bakis. För er som känner mig vet mycket väl att jag aldrig blir bakis.. Men jag erkänner. Idag är det riktigt bad asså, haha. Simon är hos sin mormor o morfar och fikar men jag orkade tyvärr inte följa med, mår typ sämst! Hans gulliga mamma åkte tillochmed till Donken och handlade mat till mig, hur gulligt?! :) Ska dock vila upp mig lite och sen ska jag förmodligen åka till hans mormor o morfar och äta middag med dom och några till. Hoppas att jag mår bättre bara. Så hur var eran midsommar? Min var helt okej. Drama, drama och drama. Men just igår på midsommarafton så var det riktigt lyckat, tycker iallafall jag. Bilder kommer upp i veckan! Har massor att bjuda på ;) Nu ska jag vila lite! Hörs kanske senare ikväll ♥ Ps.. bloggar från google chrome och därför blir texten ihoptryckt, Simon har nämnligen tagit bort Internet explorer.. Suck :P

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0