Tisdag

2011-06-21  22:36:27  Allmänt  Kommentarer (1)

Helluuu! :)

Har haft en jättelyckad dag :) Lite fail dock men det löste sig! Det jag skulle göra idag blev lyckat till en viss del och därför är jag på riktigt bra humör ikväll! :) Åkte nämnligen hem till Han och överraskade honom, han fyller nämnligen år idag! (GRATTIS PÅ 20ÅSR-DAGEN! :) ) Köpte med mig ett jättegulligt födelsedagskort med en Miranda-björn på och sen en jättegullig blombukett :) Åkte dit, i spöregn försökte jag hitta hans hus, och tillslut hittade jag rätt, var helt dyngsur och plötsligt såg han mig på baksidan av hans hus. Han blev jätteglad!! Aaawww! :)Träffade hans familj och dom var hur gulliga och trevliga som helst! :) Umgicks lite och sen åkte jag hem igen :)

Nu är jag ute i mitt hus och ska väl snart sätta på en film :) Imorgon ska jag städa rummet på dagen och senare så ska jag träffa Han inne i stan :) Yaaay! :)

Godnatt!


Såhär såg jag ut idag ;)

Regnbågen!


Kommentarer
Skrivet av: angie

Lät som en fin dag! :)

DATUM: 2011-06-22 KLOCKSLAG: 17:16:12
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0