Update

2011-06-12  22:05:14  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag har jag inte gjort så mycket. Satt nere vid bryggan nån timme, drack en cider, solade och bara tog det lugnt. Har legat inne i mitt hus och kollat på två filmer också, mår nämnligen inte så bra just nu :( Har jätteont i halsen, känns som att jag har en stor klump i halsen. Kan knappt svälja, känns som att någon stryper mig nästan. Läskig känsla :(

Imorgon har jag inga planer. Har tyvärr inte fått nåt jobb inbokat än heller så det blir väl bara till att va hemma och ta det lugnt. Sola om det är fint väder, klippa gräsmattan, fixa lite här hemma helt enkelt.

Ikväll ska jag se på tv bara. Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0