Update

2011-06-22  13:53:14  Allmänt  Kommentarer (1)
Så, nu är jag klar med allt.. Nästan. Hoppas på att tvätten hinner torka på en timme. Ska nämnligen åka till mamma om en timme och hämta lite saker och sen ska jag åka hem till Simon :) Längtar!

Nu är packningen klar, förutom det som hänger på tork såklart. Så fort det är torrt så åker det ner i väskan det med. Har mycket plats kvar men drickan ska ju ner imorgon ;) Då lär den bli full :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa det sista, sen åker jag! Bloggar hemifrån Simon senare ikväll :)

Kommentarer
Skrivet av: FREDRIKA PERSSON

SV; så lite så!

DATUM: 2011-06-22 KLOCKSLAG: 16:41:33
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0