12e mars

2011-03-12  15:10:29  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan!

Igårkväll hade jag riktigt roligt. Var på värdsan med mamma och tommi. Dom gick hem tidigare än mig och jag stannade kvar och umgicks med några vänner som jag inte träffat på längre. Hade askul! :) Hade inga planer alls på att dricka igår kväll faktiskt, men sen blev den en cider. Och några till.. och ett par shottar.. och ett par drinkar.. Haha :) Så kan det gå!

Sitter hemma hos pappa just nu och väntar in tiden. Om ca två timmar ska jag åka till mamma. Innan dess ska jag duscha och fixa mig. Ikväll är det ju final i melodifestivalen och självklart samlas hela familjen och lite släkt hos mamma och ser det tillsammans ;)

Ha en bra lördag! ♥


Min älskling, Mio!

Kommentarer
Skrivet av: My

Önskar att jag kunde vara med ikväll :(

DATUM: 2011-03-12 KLOCKSLAG: 15:34:55
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0