23 mars

2011-03-23  17:47:47  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Tidigare idag var jag ute på promenad med Loka. Jätteskönt var det. Efter det åkte jag och Nicole in till stan en snabbis, sen åkte vi hem till Vidja. Om en stund ska jag måla det sista rummet på nedervåningen, sen dammsuga och tvätta golvet. SEN kan man börja flytta in möbler!

Imorgon fyller jag 20 år!! Det ska jag fira med familjen imorgon kväll. Vi ska äta god mat och sen gå och ta några öl. Tänkte inte fira så jättemycket imorgon utan det får jag göra rejält med vännerna på fredag ;) Vi tänkte gå ut och käka på fredag och sen dra till nån klubb! :) Blir nog jätteroligt! Och på fredag förmiddag blir det systembolaget för första gången ;)

Nu ska jag börja med rummet. Sen ska syster färga mitt hår. Mörkbrunt! :) Ska försöka komma ihåg att ta före och efter bild! Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0