Lördag

2011-03-26  20:53:54  Allmänt  Kommentarer (0)

Hejsan!

Gårdagen blev jättelyckad! Jag, Josefine, Linnea och Mysan åkte in till stan och käkade på Vapiano. Efter det så åkte Linnea och Mysan hem och jag och Josefine drog vidare till Gaudi. Där mötte vi Fanny och Chaki. Vi beställde lite dricka i baren och sen gick vi och satte oss vid ett bord. Vi snackade en massa och tog igen allt vi missat sen sist vi sågs! ;)

Kvällen slutade jättebra. Inget blev misslyckat och det är jag glad över. Träffade lite nya människor också och det är ju alltid roligt! :)

Sitter ute i mitt hus just nu, lyssnar på musik och sjunger högt. Så kommer min kväll fortsätta verkar det som. Har inga andra planer så. Men vi hörs imorgon! ♥

Här får ni se lite bilder från gårdagen:


Josefine och Jason

Linnea och Josefine

Jag

Mat på Vapiano. MUMS!

Jag, Linnea och Mysan


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0