Min helg

2011-03-07  00:38:41  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Min helg har varit bra. I fredags var jag hemma hos Jojje, tog det lugnt och kollade på film. Igår träffade jag familjen och släkt, vi kollade på Melodifestivalen tillsammans. Efter det så åkte jag och älsklingen in till stan, mötte upp hans kompisar och gick in på en rockpub som heter Anchor. Jag hade kommit fel. Helt fel. Jag gillar inte såna ställen, verkligen inte. Men men, jag ville ju umgås med dom så jag höll ut ;) Vi somnade runt halv 6 imorse men mådde förvånadsvärt bra när vi vaknade igen. Idag har jag inte gjort så mycket. Varit hemma hos mamma, umgåtts med en vän osv.

Det var min helg det :)

Imorgon har jag inga planer förutom att gå ut på en promenad med Loka. Hunden som jag är dogwalker till :) Sen får vi se helt enkelt vad jag hittar på.

Nu ska jag iallafall lägga mig ner och kolla på tv tills jag somnar, är rätt trött så det lär gå fort. Saknar min babe! Godnatt

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0