Update

2011-03-10  20:01:04  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!

Klänningen kom idag! Blev jätteglad. Så fort jag kom innanför dörren så slängde jag av mig alla kläder och bytte genast om till den. Den satt bra. Dragkedjan fastnade dock, jag försökte och försökte. Pappa stressade mig från andra sidan dörren av badrummet, syrran försökte komma in och hjälpa mig. Tillslut bröt jag ihop. Låter knäppt, jag vet. Men så var det. Jag slet av mig den, sprang ut ur badrummet gråtandes och bytte sedan om till mjukiskläder. Kände att jag inte orkade med något. Mitt tålamod tog slut.

Varför ska kärlek vara så jävla svårt och komplicerat? Varför finns det inte bara en enkel lösning till ALLT? Varför ska allt gå åt helvete så fort man känner sig lycklig igen? Varför jag?

DEPP!! Puss

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0