1 maj 2011

2011-05-01  14:26:01  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Kan börja med att säga att jag självklart glömde bort kameran i fredags på festen, så har tyvärr inga bilder därifrån, haha. Hade nästan för kul. Gick verkligen ALL IN.. Shit.. Aja, roligt var det ;) Träffade en massa vänner, dansade, drack, pratade och så. Grymt kul!

Igår träffade jag en vän från Dalarna. Vi träffade lite folk, drack lite (jag hade dock väldigt svårt att få i mig vinet så jag smuttade lite bara), lyssnade på en massa musik och sen begav vi oss mot Riddarholmen och kollade på en majbrasa. Jättemysigt var det. Men eftersom att vi var så trötta så var vi inte där så länge. Vi åt på donken och sen åkte vi hem till mig och sov.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Göra lite nytta här hemma, städa lite. Hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0