Jag vill!

2011-05-05  12:50:57  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjena!

Allt bra med er? Jag mår iallafall bättre och bättre. Har ju haft ont i halsen och varit förkyld rätt länge. Men det börjar gå över nu!

Har varit på en promenad med Loka för en stund sen. Nu är jag hemma hos mamma. Pappa hämtar mig om ett par timmar och då ska vi åka hem.

Vet ni vad jag vill göra? Resa till ett varmt land! Sitter och kollar på resor nu och blir sååå sugen. Måste jobba! Då ska jag och syrran resa bort!!


Har ett par vänner som är på Rhodos just nu. Underbart? JA! ♥ Vill också :(

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

MIN LILLA SOCKER PULLA! :D<3

DATUM: 2011-05-05 KLOCKSLAG: 13:05:33
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0