Onsdag

2011-05-11  11:57:07  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Har precis varit ute på promenad med Loka. Jätteskönt var det. Tog rätt kläder på mig idag iallafall, asvarmt ute ju! :) Sitter och väntar på att få skjuts hem till Vidja. Så fort jag kommer hem så ska jag laga lite lunch, lär bli nudelsoppa.

Vid 15.00 kommer hem gammal kompis till mig. Vi var tillsammans för typ 10 år sen, har haft lite kontakt det senaste halvåret. Ska bli jättekul att träffa han igen. Vi lär ha mycket att ta igen! Haha :) Vi ska typ sätta oss på ett berg vid vattnet och snacka. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran!

Hörs sen. Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: sandra. wicked.

Heej. Hoppas du mår bra idag! :) Gå in och svara på dagens fråga :) Är så nyfiken på ditt svar! Btw. Om du inte anmält dig till veckans blogg så passa på nu. Jag gör en intervju med vinnaren via MSN/Mail och sedan publicerar jag det på min blogg tillsammans med en länkning till vinnarens blogg! :) Kraaam!

DATUM: 2011-05-11 KLOCKSLAG: 13:11:30
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0