Onsdag

2011-05-18  15:16:52  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Är hemma hos mamma just nu. Åt nudelsoppa för ett tag sen, mums ;) Kollar runt lite på datan just nu men snart ska jag stänga ner allt.

Ska börja fixa mig lite. Hoppa in i duschen och sminka mig. Senare ska jag in till stan, ta en cider med en vän och sen är det dags att gå på studentskiva på Mango bar. Om dom jag ska dit med inte bangar såklart ;) Är rätt taggad faktiskt! Ska dock inte vara där så länge tror jag men det lär bli kul ändå!

Om jag hinner sen så kan jag lägga upp en bild på kvällens outfit ;) Vet inte ens vad jag ska ha på mig än. Har två klänningar med mig så jag får väl testa båda två och känna efter vilken som är mest bekväm.

Hörs sen  ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0