Rhodos?

2011-05-11  23:11:50  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!

Asså dethär är helt sjukt. Jag har vunnit en resa till Rhodos!

Jag och Johannes satt på berget idag och snackade. Plötsligt ringde min telefon och det var ett nummer som jag inte kände till. Jag svarade. Killen i telefon presenterade sig och sa att jag hade vunnit resan till Rhodos (the beach party 2011)!! GRYMT! Jag trodde inte på honom först men han har skickat ett mail med all info och det är fan sant. Helt sjukt!

En liten del av mailet: I biljetten ingår: 1 vecka på The Beach, du bor på 5 stjärnigt lyxhotell (Rodos Palace) och 24/7 har du tillgång till Rhodos största Beach Club, där allt händer och festen aldrig slutar. Du får fribar 4h per dag, Jetski, exklusiva artistuppträdanden och mycket mer.

Får se om jag åker dock. Åker någon vän med mig så SJÄLVKLART. Men annars tvekar jag, haha. Skriver mer om det imorgon! ♥


Vill dit!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0