Sol!

2011-05-10  15:26:55  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Fan va jag älskar denhär årstiden. Det är inte sommar än och redan nu är det såhär varmt ute. Underbart! Finns dock ett problem.. getingar. Usch! Jag har legat ute i solen i kanske en timme idag och jag har inte kunnat koppla av en enda minut nästan. Och när jag var inne och gjorde lunch.. bara då smällde jag till 3 st.. Usch!

Har fått lite färg idag iallafall och det får nog räcka för idag tror jag (eller?). Har hunnit städa också. Dammat, dammsugit och tvättat golvet.

Sitter och lyssnar på musik just nu och sjunger lite. Passar på medans jag är ensam hemma. Tror fan att jag går ut en stund till. Ska ta en promenad med Mio snart också så det blir bra det!

Hörs senare :) ♥


Visst blir man glad av dendär bilden? :O HAha! Så söt!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0