Tjosan!

2011-05-30  10:56:59  Allmänt  Kommentarer (0)
Länge sen! ;)

Har mycket att uppdatera här men orkar verkligen inte skriva allt. Kan ju börja med att berätta att förra veckan, mån-fre, jobbade jag och Natalie i Norrtälje (väddö). Vi jobbade på en militärbas, ca 12 timmar varje dag. Det var sjukt kul att vara där men fick slita väldigt mycket! Mera jobb nu i veckan hoppas jag, chefen ska ringa mig idag o uppdatera lite!

Har tagit en jäkla massa bilder, både från Väddö och på annat. Lägger upp det så fort jag känner för det ;) Nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger, har saknat det! Hade nämnligen inget internet när jag var bortrest så..

Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0