Torsdag

2011-05-12  18:02:00  Allmänt  Kommentarer (1)
Halloj!

Har verkligen varit på dåligt humör idag men det börjar ordna upp sig nu. Under dagen har jag varit på långpromenader med Mio, legat och solat på bryggan, städat huset, klippt gräsmattan och NU sitter jag vid datan för första gången idag och nu får jag ta det lite lugnt. Ska väl ta och städa mitt rum idag också.. om jag orkar, haha.

Har precis pratat i telefon med Linnea och vi försöker fixa så hon kan hänga med mig till Rhodos. Hur najs vore inte det? Jag och Linnea på Rhodos! Åååhhh va jag vill!

Ska snart laga middag, hörs senare ♥


Jag och Linnea

Här hålls The beach party till. SJukt najs!

Kommentarer
Skrivet av: JOHANNA

SV; Så lite så! Hoppas humöret är bättre :)

DATUM: 2011-05-12 KLOCKSLAG: 18:53:07
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0