Film + bad

2011-11-26  21:27:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu! Har haft en riktigt trevlig kväll här hos älsklingen. Vi åt middag med hans mamma, musslor och potatisklyftor. Det är Belgiens nationalrätt! Riktigt intressant att testa det och det var faktiskt gott! :) Medan vi åt så kollade vi på Avatar men jag blev så trött så jag somnade till lite ;) Sen gick jag och Simon o la oss i ett varmt bad. Det var huuuur mysigt som helst. Skum såklart, ett glas vin och mycket prat :) Myspys! Nu sitter han vid sin dator medan jag bloggar från min lilla rosa laptop :) Vi ska nog se ett par avsnitt av How I met your mother innan vi ska krypa upp i sängen och sova. Imorgon har jag inga andra planer förutom att åka hem till Vidja igen och umgås med syster. Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0