Har tråkigt...

2011-11-07  12:58:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Tre frågor om förhållanden.
- Är du singel? - Nej.
-
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Inte kärlek men förälskelse..
-
Hur många har du varit kär i? - På riktigt? Typ 5 st..

10 frågor om dig själv.
- För och efternamn? - Jennifer Malmqvist.
- När fyller du år? - 24e mars
- Några piercingar? - Jag har hål i öronen och har även haft i tungan
- Vad har du på dig just nu? - Min mysiga OnePiece
- Vilken årstid är bäst? - Sommaren
- Hur ser den perfelta morgonen ut för dig? - Att vakna upp med ett leende bredvid den jag älskar
- Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag vågar vara mig själv
- Vad är du bra på? - Att skratta
- Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon.
- Isåfall, vem? - Pojkvännen

6 frågor om dina vänner.
- Vem vet allt om dig? - Ingen vet ALLT, men Nattit vet mest om mig
- Vem är den roligaste av dina vänner? - Syrran ;)
- Vem är snyggast av dina vänner? - Älskling
- Vem är mest partyprisse? - Madde
- Vem är den du helst har filmkväll med? - Nattit
- Vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen är evil :P

11 frågor om din familj.
- Vem står dig närmast? - Syster
- Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
- Vem är farligast i din familj? - Syrran, haha
- Vem är coolast i din familj? - Måste vara jag ;) Haha
- Har ni något husdjur? - En hund och två katter
- Mest gemensamt med? - Mamma måste jag nog svara på denna. Vi är mer lika än vad vi tror.
- Underhållningen? - Hunden ;)
- Roligaste kvällen med familjen? - Grillkvällarna hemma hos mamma
- Vilka består din familj utav? - Pappa, syster, bror, mamma, styvpappa, hund, katter

6 frågor om idag.
- Vad har du gjort? - Vaknat, ätit lunch, kollat på ett avsnitt av Karatefylla, lyssnar på musik, sjungit lite osv.
- Vad ska du göra? - Duscha, sminka mig, ta sällskap in till stan med Morten, åka hem och  städa och ta det lugnt.
- Har du gjort något dåligt idag? - Nope, inte än iaf ;)
- Har du duschat idag? - Inte än
- Är du trött nu? - Nej
- Har du varit i skolan idag? - Har gått ut skolan

Annat.
- Har du piercat dig? - Ja..Öronen och tungan.
- Är du hungrig nu? - Nej, har precis ätit lunch
- Vilka sidor på nätet är du inne på just nu? - Facebook & blogg.se.
- Hur mår du just nu? - Jag mår helt okej

Telefon/mobil.
- Vem ringde dig senast? - Älskling
- Vem ringde du senast? - Älskling
- Vem sms:a till dig senast? - Älskling
- Vem sms:a du till senast? - Älskling

Familj.
- Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Förra veckan
- Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Två veckor sen

Övrigt.
- Gillar du punk? - Nej.
- Har du sminkat dig idag? - Nej, inte än
- Har du bra självförtroende? - Inte direkt..

Musik.
- Lyssnar du på musik just nu? - JA :)
- Vilket är ditt favoritband/artist? - Har ingen favorit

Kläder.
- Har du fler än 4 linnen? - Ja
- Har du fler än 3 jeans? - Ja
- Har du fler än 5 tröjor? - Ja.

Smink & hår.
- Använder du mascara? - Ja
-
Använder du wax? - Nej
-
Använder du ögonskugga? - Bara när jag ska festa
-
Använder du kajal? - Ja
-
Använder du hårspray? - Ibland
- Använder du volymspray? - Nej
-
Använder du mousse? - Nej.
- Använder du deodorant? - Ja.
-
Använder du parfym? - Ja.
-
Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans ibland
-
Använder du foundation? - Ibland
- Använder du rouge? - Ja
-
Uppsatt hår eller utsläppt? - Utsläppt.
- Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar ibland
-
Målar du alltid tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej

Kärlek.
- Är du kär just nu? - Ja
-
Har du kysst någon idag? - Ja
-
Har du ett förhållande? - Ja
-
Är du romantisk? - Jag kan om jag vill
- Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande
-
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
-
Vem sov du senast brevid? - Älskling
-
Hur gamla var dina föräldrar när det blev tillsammans? - Det har jag ingen koll på
-
Skulle du kunna taturera in din kärleks namn på armen? - Nej

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0