10 dagar kvar!

2011-10-17  09:49:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Sitter verkligen och räknar ner dagarna nu! Åker till Sälen om 10 dagar! :) Ska bli sååå kul! Ska dock bara dit över helgen men bara det kommer bli awesome!!! :) Nästa helg ska jag kanske träffa en tjej som jag ska åka dit med, Emma heter hon, skitschysst brud :D Dagen innan vi åker så ska hon sova hos mig, ska ha vin/film/snack/mys-kväll :)

Just nu är jag hos mamma, pappa skjutsade mig hit runt 8 imorse. Ska ut med Loka vid 11 nångång, sen får vi se om jag är kvar hos mamma en stund. Ska iallafall hem till pappa sen igen och ikväll kommer älskling och håller mig sällskap. Hörs senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0