Baconpasta

2011-10-17  17:16:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!

Jag är fortfarande hemma hos mamma och bestämde mig för att vänta in älsklingen här. Han ska ta 9 bussen hem till mig så jag möter upp honom sen så åker vi tillsammans. Men snart så ska jag laga mat till mig, syster och mamma :) Mamma önskade nämnligen min goda baconpasta och det blir det! Mums!

Jag och syster har kollat på Vingar av glas, den är bra :) Och sen började vi kolla på Fjorton suger men då ville mamma att jag skulle laga mat så vi har pausat den så länge. Väntar på att pastavattnet ska börja koka så jag kan hälla i pastan o börja med såsen! :) Hörs kanske ikväll, annars imorgon



Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0