:)

2011-10-21  17:17:12  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu! Försökte lägga upp ett inlägg när jag satt på bussen men det gick inte så bra, hade ingen bra mottagning så får skriva nu istället! :) Har varit hos mamma och hälsat på lite. Sen åkte jag till Farsta och handlade lite på bolaget inför kvällen. Köpte också en mössa och en tröja, jättefina båda två! Är hemma i Vidja nu, vet inte vad jag ska hitta på. Ska väl ta något att äta och sen bara ta det lugnt framför tvn. Älsklingen kommer hem till mig kl 9 ikväll och då ska vi fixa oss lite och föra lite :) Sen vid 11 så ska vi hem till en polare och chillkröka lite! Ska bli najs. Skriver senare :)♥
Nya mössan! Fin va? :) Var tvungen att ha solglasögonen på medan jag fotade, såg så jäkla trött ut utan smink ;) Lägger upp bild på tröjan sen!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0