:'(

2011-10-25  16:29:38  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej!
Ska bara skriva lite snabbt innan jag ska ta ut hunden på en promenad. Tyckte att dagen var bra ända fram tills jag fick ett samtal, ett väldigt tråkigt samtal. Jag grät i en och en halvtimme framåt och sen gick jag o la mig i sängen och somnade nästan direkt. Sov i nästan två timmar och så fort jag vaknade så kom tårarna igen. Ikväll kommer syster hit, vi ska väl bara va här, finnas för varandra, för ingen utav oss vill va ensam just nu.. Usch va hemskt dethär är :'( Och mamma, kom ihåg. Jag älskar dig och tänker på dig. Vi tar oss igenom dethär tillsammans. Kom ihåg det ♥
Vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0