Överlycklig!

2011-10-21  21:27:32  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag fick jag ett samtal som jag aldrig trodde att jag skulle få. Min chef från Sälen ringde och sa att han hade ett jobb till Simon. Har inte slutat le sen han sa dom orden. Vi ska jobba på samma restaurang och vi får även bo ihop. Vi kommer bo i en stuga med 4 andra men vi får ett eget dubbelrum! :) Awesome!!!! Han åker även med på intro-helgen nästa helg och då får vi också bo med varandra. Berättade det nyss för älsklingen och han blev så otroligt glad! :) Nu duschar han så jag ska börja sminka mig. Vi ska åka med bussen som går runt 23.00, ska hem till en polare och chillkröka! Kommer bli skitkul :) Hörs imorgon. Ha en bra fredag ♥
image description
4 månader idag ♥ Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0