Tråkig måndag

2011-10-24  13:27:03  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj! Idag har jag inga planer. Idag är jag helt ensam hemma också. Kan va skönt dock att bara va ensam, kolla på tv/film hela dagen och ta det lugnt. Ska även testa att packa inför Sälen i en väska som jag tvivlar på att allt får plats i. Därför jag måste "test-packa" idag. Får det inte plats så måste Simon ta med sig en resväska hemifrån som jag har lämnat där sen tidigare. Innan torsdag måste jag även köpa leggings och modellera (chefen bad mig köpa leran..). Vet dock inte vad vi ska med den till med han sa: det märker du sen. Haha ;) Spännande! Nä nu ska jag gå ut till rummet o kolla vad jag ska ha med mig. Hörs senare ♥
Längtaaaaar!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0