Update

2011-10-05  21:45:56  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan!

Har haft en mysig dag idag med min älskade mor :) Och om en stund så ska jag åka och möta min syster i Farsta strand :) Sen kommer en kompis och hämtar oss och kör hem oss till Vidja. Är syrran inte för trött så tänkte jag att vi ska se en film som vi älskade när vi var små :) Annars får vi se den en annan gång :)

Imorgon får jag träffa min fina igen :) Helt sjukt att jag saknar honom redan, träffade ju honom en snabbis imorse innan han åkte till jobbet. Men men, antar att det är så när man är kär (A)

Vi hörs imorgon :)

Kommentarer
Skrivet av: bella

samma här :) några planer för dagen? kram :)

DATUM: 2011-10-06 KLOCKSLAG: 03:23:05
URL: http://belladavis.blogg.se/
Skrivet av: SANNA

SV: Okej! :) Jag läser lite på din blogg just nu ;)

Är allt bra med dig? :)



Kram

DATUM: 2011-10-07 KLOCKSLAG: 16:30:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0