15 September 2011

2011-09-15  10:45:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloooj! Det har varit väääldigt dåligt med uppdateringar här de senaste dagarna. Vet ni varför? JO, för det jag har gjort de senaste dagarna har inte varit något att skriva om helt enkelt. Har bara varit hemma hos älsklingen, medan han har varit på jobbet fram till 4, har kollat på en massa avsnitt av How I met your mother osv osv. Inte kul alls. Men men, idag ska jag åka hem och stanna där till lördag iallafall. Pappa åker till Åland idag och kommer hem på lördag kväll, så jag måste hem och mata katten osv :) Kan vara skönt att vara hemma i ett par dagar. Älsklingen kommer dit imorgon efter jobbet och sen på lördag så ska vi åka tillsammans hem till hans pappa. Vi ska fira Simons syster som fyllde år i tisdags :) NU ska jag kolla på ett avsnitt av himym. Hörs senare 

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0