Intervjun

2011-09-13  18:35:22  Allmänt  Kommentarer (0)
Tänkte berätta hur intervjun i Örebro gick till :) Jag åkte först tåg en bit men fick sen byta till buss. Bussen var försenad så jag trodde att jag skulle komma försent till intervjun. Intervjun började 09.30 och jag var på hotellet (där intervjun skulle vara) exakt 09.27. Snacka om tur! Halv 10 började informationsmötet, dom berättade lite om hur det var att säsongsarbeta hos dom osv. Riktigt intressant faktiskt. Det pågick i en halvtimme. Efter det så fick vi sitta i ett rum och svara på lite frågor på ett papper medan vi väntade på att dom skulle ropa upp våra namn. När Stefan (han som intervjuade mig, som också är min styvpappas vän!) ropade upp mitt namn hade jag väntat i en halvtimme bara. Intervjun med honom varade i ca 10-15 minuter. Han ställde frågor och jag fick berätta lite om mig själv och så. När det började gå mot sitt slut så frågade han vilken tjänst jag mest var intresserad av, han gav mig två alternativ. Jag svarade och sen sa han: "nu är det så att jag har en tjänst till dig, du får välja vilken du känner dig mest bekväm i. Vill du ha den så får du den, här och nu. Svara bara ja" och sen skrattade han. Då sa jag: ja, ja, ja, absolut! Jag tar den! Och sen skrattade vi båda. Så jag slapp vänta på besked i två veckor som dom andra, jag fick min tjänst på plats och det var huuuuur skönt som helst. Nu väntar jag dock på att älsklingen ska få besked, han har också sökt i Sälen. Hoppas.. Vill inte vara ifrån honom i 4 månader :( Usch... Men men, så gick intervjun till och ser verkligen fram emot en säsong uppe i Lindvallen! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0