Lördag

2011-09-24  18:28:08  Allmänt  Kommentarer (1)
Halloj! Igår jobbade jag i ett kyllager i 9 timmar, väldigt kallt var det. Efter det så åkte jag hem till pappa och träffade släkten. Älsklingen kom även dit :) Riktigt trevligt att träffa alla! När alla hade åkt så satt vi och pratade lite och drack lite vin. Sen åkte jag, Mio och Simon hem till honom. Idag har vi hjälpt till med att fixa deras hus, nu målar dom där ute. Jag hjälper inte till just nu med tanke på att Mio fick ett anfall för en timme sen, känner att jag vill vara nära honom resten av kvällen. Stackars bebis :( Ikväll blir det lite mys framför en film med älsklingen för imorgon åker jag hem igen. Ha en bra lördagskväll 

Kommentarer
Skrivet av: Louise - Onepiece tävling pågår!

allt bra idag? :)

DATUM: 2011-09-24 KLOCKSLAG: 23:42:23
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0