Update

2011-09-22  20:14:47  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Är så sjukt taggad inför Sälen så det finns inte! Sitter och pratar med andra som ska dit, till både samma restaurang som mig och även i helhet till Lindvallen. Ska bli grymt kul!

Annars då. Jo, imorgon ska jag jobba 10.00-19.00. Så fort jag har slutat så ska jag hem och äta sen middag med släkten :) Hoppas att älskling kommer till mig också :)

Gick i skogen idag med Mio, plockade liiiiite svamp, haha ;) (sämsta bilden dock)



Ikväll ska jag ta det lugnt och försöka komma i säng i tid. Upp tidigt imorgon.
Ha det bra


Kommentarer
Skrivet av: bella

så lite så :) allt bra med dig då? kram bella

DATUM: 2011-09-24 KLOCKSLAG: 11:33:44
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0