Bilder!

2012-04-03  11:33:13  Allmänt  Kommentarer (0)
Skotersafari!
Snögubben :)
I söndags var jag och kollegorna på Experium. Satt i sportbaren och drack en massa och hade jättekul! Alla blev så jävla fulla ;) haha. Det hände lite grejer sen som gjorde att jag inte kunde gå och lägga mig förrän 4 på morgonen. Och jag skulle ju upp kl 7 och jobba. Men det gick bra ändå, men satan va trött jag var! :P Här får ni se lite bilder från utgången. Alla är dräggiga på alla bilder! Haha!
Jag fick sitta på barntoaletten, snällt! Men lika glad ändå! Den bjuder jag på.
Lina och Emma
Sofia och någon random kille :P
Madde
Calle, Natty, minns inte namnet på han bredvid :P och sen Ogge ;)
Mattias och Calle
Anki, Lina och Mattias
Pontus
Mattias och Lina :P

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0