Länge sen jag bloggat!

2012-04-23  18:39:03  Allmänt  Kommentarer (0)
Tja! Nu är det länge sen jag bloggade sist. Och mycket har hänt. För det första: Jag är hemma i Stockholm, kom hem i fredags. Och överraskade min familj, dom trodde nämnligen att jag skulle komma hem idag ;) Dom blev riktigt glada. Vi var på värdshuset och drack en massa och träffade en massa gamla vänner! Vi hade jättekul! Tyvärr så blev jag av med min plånbok :( Och jag hade mycket kontanter i den :( Har sån fet ångest.. men men. Idag var jag i stan en stund och träffade Fanny. Har inte träffat henne sen ca 4 månader tillbaka så det var riktigt kul! Pratade och åt på donken, kollade i affärer och hade trevligt! :) Ikväll ska jag umgås med syster, se på film och fnittra som vanligt ;) Imorgon ska jag hem till mamma, umgås lite med henne och på kvällen ska vi ha tjejkväll. Jag, mamma och syster! Se på film och så. Efter det så ska jag äntligen få träffa min babe igen! :) Han är påväg hem från Sälen nu nämnligen. Ska sova där imorgon också :) Mys! NU har jag äntligen uppdaterat bloggen. Det var på tiden. Här får ni se ett roligt klipp. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0