håller på med rummet..

2012-08-14  12:09:12  Allmänt  Kommentarer (0)

Hallå.

Har fullt upp just nu med planeringen för inflyttningen av mitt nya lilla hus. I ena halvan av huset så är det fullt med saker, som ska sorteras. Och i den andra delen håller jag på att måla vitt. Har även ritat ner på ett papper hur jag vill möblera det. Iallafall ett exempel. Det är så sjukt svårmöblerat alltså... Simon kommer hit idag och hjälper mig måla resten.. Sen kan jag inte göra så mycket mer förrän vi rensar resten.

Har iallafall fått svar på ett par sängar som jag vill köpa. Måste bara fixa nån som kan hjälpa mig att hämta den som jag väljer. Den får stå nere i källaren eller nåt medans jag fixar klart i rummet.

Tror att jag ska gå in och börja måla faktiskt. Har inte så mycket annat o göra. Skulle egentligen ha åkt till trångsund men kände att jag ville hålla på med rummet idag. Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0