Letar möbler

2012-08-14  01:25:57  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej. Klockan är mycket, jag vet. Men kan helt enkelt inte somna när jag har så mycket tankar i huvudet. Tänker på allt möjligt verkligen. Mio, min framtid, mitt nya rum, möblering osv osv. Ska byta rum med syrran och jag låter henne behålla min stora säng, för nu när jag flyttar in i det andra rummet så vill jag ha en mindre. Rummet är grymt svårmöblerat så allt är jättekrångligt. Har mailat runt till folk på Blocket angående soffa också, vill ha typ en 2-sits soffa i ena delen. Men får se. Måste nästan rita upp hur jag vill ha det, mäta i rummet osv. Tänkte försöka göra det imorgon. Har egentligen inga planer imorgon. Ska kanske åka till älsklingen och sova där. Annars på dagen tänkte jag åka till Trångsund och leka lite med lilla Emma, snart 4 år. Hon är så söt! :) Nä, nu ska jag ta och försöka sova. Ha det bra så länge 

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0