Jag lever!

2012-12-02  19:26:51    Kommentarer (0)
Tjena! Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att blogga! Ska försöka bättra mig! Nu har jag flyttat till Sälen, för två veckor sen faktiskt :) Hittills har jag bara jobbat några dagar men bättre det än inget. Har åkt lite i backen men inte mycket alls, men det kommer! Imorgon ska vi åka bandvagn upp till jobbet så vi ska mötas halv 10. Så idag blir det lite party i en stuga lite längre ner på gatan! Men blir tidig hemgång pga att man ska upp och jobba imorn! Ha det bäst så hörs vi snart igen :)
 
Har flyttat alla mina bilder som jag hade på min dator till min externa hårddisk så denhär bilden får duga så länge :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0