Måndag

2012-02-13  19:49:52  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Idag har jag jobbat, 12.00-17.30. Imorgon börjar jag inte förrän 16.00, fett skönt! :)

Igår hade vi personalfest och FAN va kul det var! Först hade vi tipsrunda/skattjakt, det var kul! Sen åkte vi partybussen till Tandis där vi åt middag inne i en kåta, typ en hydda. Jättemysigt! Sen blev det party inne i kåtan med liveband och ännu mer party på Harrys efter det! Absolut den bästa dagen här hittills! :)

Eftersom att vi börjar sent imorgon så ska vi se film och äta lite gott ikväll. Mys! :) Min älskling är dock sjuk så jag ska ta hand om honom ikväll!! Stackarn :(

Ha det bra!


Simon och jag på Harrys igår!

En del av LRAB-gänget! ;)


Kommentarer
Skrivet av: william

härlig grupp bild & fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina 3 nya par skor som jag har köpt:D Är de snygga:D?

DATUM: 2012-02-13 KLOCKSLAG: 20:01:36
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0