Packa + melodifestivalen + duscha + basta = skön kväll!

2012-02-04  18:44:00  Allmänt  Kommentarer (0)

Hej!

Försov mig imorse och när jag gick till jobbet så fick jag höra att jag inte behövde jobb idag. Tur det, på ett sätt. Men fan, jag som verkligen ville jobba. Blev så jävla arg på mig själv. När jag ändå hade ytterkläderna på mig så gick jag hem och hämtade kameran o gick ut en stund o fotade. Det är bilderna i inlägget nedan som jag tog. Fina va?

Imorgon ska jag jobba. Har bytt pass med en kille som jag jobbar med. Jag ska ta hans pass imorgon och han tar mitt pass på måndag då jag åker hem till Stockholm. Längtar galet. Ska bli så kul att komma hem i några dagar. Har känt mig så ledsen den senaste veckan. Antar att jag saknar min familj mer än vad jag trodde.

Ikväll är det Melodifestivalen och självklart ska jag se på det. Enda chansen, för jag brukar ju annars jobba lördags kvällar! Efter det så ska jag duscha och kanske basta en stund, får se om jag orkar. Men innan Mello börjar så tänkte jag börja packa så jag har det gjort, åker ju hem på måndag. Ska ju inte ha mycket med mig hem men imorgon efter jobbet orkar jag nog inte packa.

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0